• vatuszi
    #5
    Nekem az a véleményem, hogy van jó reklám: olyasmit kínál, ami érdekel. Van rossz reklám: olyan cuccot tukmálna rám, amit nem vennék meg akkor se, ha ezerszer lóbálnák meg előttem. És van az ocsmány, tolakodó, ostoba reklám: ha nem kerülöm el, akkor tényleg ezerszer látom, miközben elsőre se érdekelt.

    Sajnos az első ritka, mint a fehér holló.

    Ha egy hirdetési rendszer képtelen személyre szabni a reklámjait, és kulturált módon tálalni azokat, akkor dögöljön meg. A tévé pont ilyen, mert fingja sincs, ki nézi. A böngészési szokásokat figyelő rendszerek, például a Google-é, kezdenek "okosodni", de még kőkorszakiak.

    A popup, popunder, videós, flashes, animgifes próbálkozásokat fogyasztóellenes húzásnak tekintem, és irtom mint a tetveket. Reklám ne mozogjon, ne tolakodjon. Ne akarja rámerőltetni magát, mert csak feldühít. Minél rafináltabban nyomakodik, annál inkább. És semmi esélyük...

    A lényeg: a személyre szabott, visszafogottan tálalt reklámoknak örülök. Sajnos elvétve látni ilyet.

    Ez az ikonos ötlet pedig jóindulatú kezdeményezés, jellegzetesen naiv amerikai bohóckodás. Legfeljebb ezentúl a nagy site-ok arcát eggyel több érthetetlen grafikus elem tarkítja majd. Leszarom. A neten dzsungelharc folyik, az aknamezőket nem jelzik ikonokkal.