#18
Ja, mert fél óra olvasásra jut 10 perc mászkálás+harc.
Baldur's Gate-ben kb kiegyensúlyozott volt a dolog, meg nem volt kritikus a szöveg, át lehetett ugrani. Siker lett.
Tormentben sok a sztori, szerintem pont ezért jó, agyatlan birka tömeg szerint ezért szar, bukás lett.
Icewind Dale-ben "tanultak a hibából", minimalizálták a szöveges részeket, én emiatt igazán nem is foglalkoztam vele, de az is sikeres lett.
Hát, így hal ki a sztori a játékokból. Ha nem egyszerű, mint a faék, akkor átlag amcsi vérpisti nem fogja fel. Haverjának már úgy adja elő, hogy az egy szar, haverja már nem veszi meg. Kiadó meg azt látja, hogy a retardáltnál magasabb IQ-t igénylő címek nem fogynak, így nem is készíttet több ilyen játékot.
Lásd még konzolok és az agyatlan hent konzoljátékok népszerűsége.
Szar ez az egész. Egyre többet retrózom ilyen játékokkal, meg keresem az indie fejlesztők garázsprojectjeit. Egy Mount&Blade-ben vagy egy Dwarf Fortressben több eredeti ötlet és játékmechanikai összetettség van, mint az elmúlt 5 év összes AAA játékában együttvéve.