• Gary
    #2
    Hmm... ez érdekes.

    Ha az iPod Touch más kalapba, azaz szervizelési eljárás alá tartozik, akkor tovább olvasni felesleges a hozzászólásomat.

    Történt, hogy egy, az USA-ban vásárolt, itthon ajándékba kapott 8GB-os készülék rövid működés után nem volt hajlandó bekapcsolni, majd még egyszer megjárta az USA-t javítás ügyben, de visszaérkezve (szoftverfrissítést észleltem rajta) WiFi helyett N/A volt látható. Igaz, a bluetooth már élő volt, de az kevés...
    Ekkor az Andrássy úti márkaboltban magyarázkodva (nem itthon lett vásárolva, ajándék volt ezért nincs meg a blokkja), próbáltam javíttatni. Az ügyintéző elvette, gépre csatlakoztatva ellenőrizte, majd mondta, hogy érvényes garancia van rá, így kicserélik. Név, telefonszám, e-mail cím meghagyása után, 3-4 nappal később valóban kicserélték. Ez kb., a tavalyi év októberében történt.