DmC, azaz a Devil May Cry reboot
  • DarkSector
    #436
    Lineáris végülis mindegyik, csak nem mindegy pont a H&S lineáris jellege miatt hogy mennyire csavarnak a helyszíneken amiken végigmész, neház említenem még1 ilyet, amiben ilyen durva lenne a monotinitás, az meg hogy néha a falak deformálódnak, nem oszt nem szoroz, mert a környezetnek nem ad plusz az a pár repkedő platform vagy doboz, szerintem.

    Télleg gondolkodtam mikor írtam hogy mit hozzak fel példának, amivel példázni lehetne, de nem nagyon jutott eszembe semmi.
    És mikor bemész a challange-ekre...papám, hát az egy vicc.

    ***
    Ja a kihívásra még:
    Minden ellenfél attól hogy igénytelen kivitelezésű homályos paca végülis kellően eltérnek stílusban.
    Elsőnek az Angel-eseket kell megölni, utána inkább a Devil-es ellenfeleket.
    Mindegyikre van taktika, és a játék szépen le is irja hogy mit vess be ellenük.

    Valamint ha Hell-to-Hell megvan szól és visszakérdezek hogy van-e kihívás...:D
    Mert abban igazad van hogy ha valaki akár 1 Devil-t végigvitt már, nyugodtan mehet az alap fokozatokból a legnehezebben...mert könnyű a játék alapban.
    Nagyon könnyű.

    ***