DmC, azaz a Devil May Cry reboot
  • vk90
    #435
    Uhh, ezt tényleg nagyon jól kiegészítetted és jól megfogalmaztad. Sajna tényleg olyan egyformák a pályák, igénytelen valóban, és ami valóban nagy baj, hogy full lineáris. Persze ez az amcsi gyerkőcöket nem igazán érdekli inkább ez a jó nekik, nehogy véletlenül elakadjon szegényke és ne tudja már végigvinni ha már esetleg megvette.
    Sajnálom, hogy ilyen irányba indulnak el játékok (sajnos egyre több). Semmi kihívás nem lesz bennük. Igenis kell az, hogy megszenvedjünk a továbbjutásért, hogy valóban sikerélményt adjon egy játék. Régen milyen jó érzés volt (nes korszak pl), hogy végre sikerül mondjuk az ötödik pálya a sokadik nekifutásnak akár, és azon igultunk, hogy a hatodik pályán ne haljunk meg, mert kezdhetjük előlről valóban örült az ember ha sikerült egy-egy szint szint teljesítése. Most meg mi van? Unottan kell végigjátszani egy játékot, mert olyan könnyű, hogy ááá...
    Jah meg mi az, hogy bossoknál is van már checkpoint???