DmC, azaz a Devil May Cry reboot
  • DarkSector
    #434
    Egyetértek, csak ebben bővítenék, vagy adnák hozzá egy cseppikét!...(7 misszióval vagyok éppen)
    Érzékeny lelkűek ne olvassák el.


    "-bár még nem vittem végig, de nagyon rövid egy egy küldetés, volt ami kevesebb mint 20 perces. Így elég hamar vége lesz a játéknak. Igaz itt nincs az, hogy újból kell menni egy egy pályarészeken, de ez nem ad semmit a játékhoz, én pl élveztem, hogy a régiekben sokszor vissza kellett menni pl ha megvan egy kulcs stb"

    Én a 7. missziónál járok, 4 szóval jellemzem a pályákat.
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    vidámpark-épület (kastély)-utca-csatorna
    Basszus....szó szerint így kell elképzelni, annyira egyszerű annyira egyforma minden, nem kell 1 pályán újra menned, mint a 4. részben, de bazze cső játék és 1-1 pálya, ha változik csak egyszer változik, és a 4 pálya külön külön elemek ismétléséből áll.

    Ilyet ember nem látott még, szó szerint egy pálya ha elindul 5 métert mész, AMÍG KI NEM ÉRSZ SEMMI VÁLTOZATOSSÁG nem lesz, semmi!
    Nincs olyan hogy mész a kastélyba és bemész egy pincébe egy könyvtárba, nincs olyan hogy az utcán elérsz egy parkba, nem tudsz a csatornába bemenni semilyen egyedi pályarészbe ami MEGTÖRNÉ a MONOTONITÁST, csak a főellenségnél, nincs olyan hogy változatosság, amíg nem érsz az adott környezet tipus végéig ugyanazt látod mint környezet, a csatorna annyira egyforma az egész a folyosók hogy köpni nyelni nem tudtam...

    WTF, komolyan én érzem cikinek hogy folyton abba botlok bele hogy IGÉNYTELENSÉG jele látszik a játék nagyobb részein.

    Mondja meg az akinek ez nem tűnt fel a 7 missió alatt legalábbis...így visszaemlékezve.
    Volt olyan mint a 4-ben hogy egy kamera szög váltás volt és MÁR MÁS KÖRNYEZETBE TALÁLTAD MAGAD?
    És ez csak a 4, volt ott is kastély de tudtad hogy 5 méter megtétele után nem ugyanazt látod magad körül, hanem ha nem is nagyobb eltérések de itt-ott megtörte valami a folyosók egyhangúságát.

    Komolyan nem is értem, ehhez nem is kell DMC jártasság, ez már nem arról szól hogy milyen volt a DMC régen...mai játékoknál ez nonszensz...nálam legalábbis.
    Ehhez képest a Dark Souls a változatos pálya megtestesítője!

    visszavan még 13 chapter, hajrá mutassatok már valamit, amitől úgy érzem hogy jászottam is a játékkal, mert a fentiek meg a laza történetmeséléstől kb ez az 5:30 játék után nem is érzem hogy, eddig mit csináltam a játékban...mintha most kezdtem volna a játékot, és eddig tutorial ment volna.



    "-a grafika (bár az nekem eléggé mellékes) nem minden szempotból múlja felül elődjét."

    Segítek kicsit, semmiben...az "MT Farmework" (asszem Multi-Thread Framework) motor ezerszer jobb volt. Unreal motor ha nem értenek hozzá, akkor kajak fos lesz a játék (látványban).
    Itt nem a pixelmennyiség az igazi probléma, hanem a design.