• halgatyó
    #6
    Nagyon örülök annak, hogy vannak akik ilyen kutatásokat végeznek, és annak is, hogy azok eredményesen zárulnak.
    Azt azonban látni kell, hogy a világban mostanában eluralkodó, végtelenül aljas, végtelenül ostoba és végtelenül középosztály-ellenes politikai háttérfolyamatok sajnos pont az ellentétes irányba vezetnek!

    Az autós ember lassan közellenséggé válik a sajtó által bedöngölt agyú barmok szemében. Szinet egyfolytában megy a duma, hogy így a zaj, meg úgy a levegő... már lassan belélegezhetetlen (miközben a mai autók mindössze másfélszer vannak többen, mint 30 évvel ezelőtt, de a kipufogógázuk 50-szer tisztább)

    Valakik valami miatt azt súlykolják az agyakba, hogy "vissza kell adni a várost, meg a dunapartokat meg a mittudoménmiaf..t az embereknek, a gyalogosoknak, a ...akárkiknek, csak lehetőleg arrafelé NE lehessen autóval közlekedni
    NEM az embereket odavonzó célokkal próbálnak valamit kezdeni (például hogy másutt, közelebb is elérhetőek legyenek ezek a célok), hanem az odajutást próbálják minél kellemetlenebbé tenni... hogy miért, az messzire vezet.

    Nos, ilyen helyzetben, amikor akár Budapesten is naponta több alkalommal tapasztalhatjuk a szándékosan közlekedést akadályozó lámpabeállításokat, nos akkor én egy picit szkeptikus vagyok azirányban, hogy az ilyen kutatások eredményeinek a felhasználására meglesz a politikai jószándék.

    Legalábbis amíg az emberek többsége ki nem vonja magát az okádéksajtó hazug agydöngölése alól, és legalább 4 évente nem érvényesíti az elvárásait a vezetőséggel kapcsolatban.
    Az azért döbbenetes, hogy ugyanaz az ember, aki milliókat (forint) képes kierőlködni, kiizzadni, összespórolni az autóért, mert az általa nyújtott szolgáltatások ezt megérik, nos ugyanaz a tömegember mintha megkukulna, Alzheimer kórt kapna a szavazófülkében.