• halgatyó
    #34
    Két-három létező problémát érintesz, ám a megoldás helyett csak valami erőszakos autóellenesség hámozható ki a hozzászólásodból.

    1.) Egyik az, hogy miért csak egy ember ül abban az autóban. Nos, ennek egyik lehetséges oka, hogy egy családban két kereső van: férj és feleség. Ha egyikük talál munkahelyet a lakása közelében, vagy odaköltöznek ahol egyikük munkahelye van, akkor a másiknak bizony messze lesz.

    Erre az IGAZI, emberbarát megoldás az, ha a mainál sokkal könnyebb lenne munkahelyet találni, és nem kellene a családfenntartók egyikének a földöz vernie a seggét örömében, hogy talált normális fizetéssel munkahelyet a lakásától 30 km-re!
    Ez persze nem jut eszükbe az autóellenes baromságokat szajkózóknak.... végülis ezek az emberek csak szócsövek, engem azok az arctalan és névtelen mocskok érdekelnének, akik a jelszavakat írják és a kórust vezénylik.

    2.) A közlekedésfejlesztésről meg az alternatívákról.

    A "közlekedésfejlesztés" manapság leginkább:
    -- a "sétálóutcák"-nak nevezett autó- és közlekedés ellenes gyalázatbaromságokban,
    -- a szándékosan elrontott lámpabeállításokban,
    -- a parkolóhelyek ordítóan ésszerűtlen mértékű megszüntetésében és a fizetőparkolás terjesztésében,
    -- a parkolási maffia mögött álló körök által megbulizott, az autósokra vonatkozó bizonyítási kényszer megfordításának ordítóan alkotmányellenes rendszerében (ott parkoltál - nemparkoltam - bizonyítsad be hogy nem...)
    -- a parkolásgátló cölöpök sőt a vezető számára láthatatlan, csak a küszöbig érő kősziklák millióinak a kihelyezésében,
    -- süllyedő oszlopokban,
    -- behajtási díj fenyegetésében,
    -- és mindezeknek a városok és falvak legszélső határáig történő kiterjesztésében nyilvánul meg!

    És még sorolhatnám nagyon sokáig.

    Nos én EZT NEM NEVEZEM ALTERNATÍVÁKNAK! Az alternatíva ugyanis azt jelenti, hogy van választási lehetőségem a különböző közlekedési eszközök között, és a számomra legmegfelelőbbet választom.

    Ez azonban nem alternatíva és nem is választási lehetőség, HANEM AZ ÉVRŐL ÉVER, ÉVTRIZEDRŐL ÉVTIZEDRE DURVULÓ KÉNYSZER!

    Továbbra sem magyaráztad meg, és a többi autóellenes is hallgat róla, hogy miért nem alakítanak ki autómentes övezeteket, DE SZIGORÚAN ÖNKÉNTES, NÉPSZAVAZÁS ALAPON!
    Vagyis, ha Nudapesten lesz 1 millió ember, aki úgy dönt, hogy nem akar autókat a lakókörnyezetében, és ezért cserében felvállalja, hogy őneki sem lehet, akkor Budapest területének -- az előbbi példa alapján -- a felét lehetne autómentessé tenni.
    Ám ha csak 10ezer ilyen embert találtok, akkor Budapest terletének 1/200 részét tehetnétek garantáltan autómentessé.

    Nagyon erős és időtálló törvényekkel kellene körülbástyázni ezen területek státuszát! Olyan törvényekkel, amelyeket NEM lehet választási ciklusonként átírni!
    Azért, hogy ha én lakást cserélek hogy minél távolabb kerüljek az autómentes területektől, akkor NE FENYEGESSEN AZ AZ IRTÓZATOS MOCSOK, MINT A FIZETŐPARKOLÁSSAL, HOGY TERJED ÉS TERJED, HOGY NEM LEHET ELŐLE MENEKÜLNI, MERT UTÁNAMJÖN, HOGY AZ IGAZSÁG ISTENE DÖGLESZTENÉ MEG EZEKET IRTÓZATOS KÍNOKK KÖZÖTT