• sanyicks
    #26
    Hát én valamennyire egyetértek az autóellenességgel, ugyanis elég gáz hogy az összes faszfej egyedül utazgat a munkahelyére, mert az a státuszszimbólum. Gyalog? ugyan, bicikli? ugyan. Tömegközlekedés fúj. Autóban mereszteni a segget, az már fasza dolog.
    Ilyenkor jön a "de akinek az autó a munkaeszköz" faszság... max 5%-nak munkaeszköz, a többi reggel beül, begurul az irodába, és este hazamegy.
    Többek között ezek miatt a nyomik miatt tötypörög a villamos, busz (meg persze azok miatt a beszélő szardarabok miatt akik de-koordinálják a bkv-t).
    Bizony ha kevesebb autó lenne, és normális bkv/máv vezetés, a tömegközlekedés sokkal gyorsabb és hatékonyabb lehetne. Hiszen tele van a város tömegközlekedése átgondolatlan vadbalfaszságokkal, holott viszonylag fillérekért sokkal hatékonyabbá lehetne tenni.
    (2-es metró, gödöllői hév összekapcsolás, csepel ráckevei hév összekapcsolás és hozzákapcsolás a bp-i körvasúthoz, szentendrei hév vonal 2-es metróhoz kapcsolás, ezenkívül elkülönítés nélküli városi vasúthálózat (nincs külön máv meg hév meg metro, hanem van városi vasút és kész)).
    Csak az a baj, hogy a habzószájú meresztős seggű autósok minden közlekedésfejlesztésért hőbörögnek ami nem az autónak van, így esélyt sem adva hogy alternatívát nyújtsanak nekik. Pedig az autós közlekedés a legkevésbé hatékony, legkevésbé gyors (normális körülmények között), legdrágább (szintén normális körülményekre értendő), és legkörnyezetszennyezőbb.