• okosan gyerekek
    #10
    Takarodjál már az it-buzi szövegeddel! Mi a szarról beszélsz!? Ha az egyetemen a disszertációjához mellékelendő információkat tartalmaz a laptopja, abba neked mi a "tiltott tartalom" te gyökér!? Én is tanulok a síita, asszír és egyéb közel-keleti kultúrákról és történelmükről.

    Ha ezt az egyetem, mint a tudás forrásának állami szinteken működő csúcsa e tartalom értékként tartott számon, akkor szerinted hogy fér össze egy szintén államilag szervezett csoport, a határőrség ezzel pontosan ellentmondó véleménye. Hogy férhet össze, hogy az államigazgatás az egyik szócsövén elmondja, hogy a síitákról írni érték, azokról oktatni, tudást átadni, maga az e témában megszerezhető tudás érték. Egy másik szócsövén pedig előítélkezésekbe bocsátkozóan akár meg is lincsel lényegében ugyanaz az entitás, az ÁLLAM, ugyanezért az ismeretért. Fiam, hülye vagy? Neked ez, hogy fér össze?

    2, édesanyád rakja az internetre a disszertációját! Már az elvárás is, hogy egy szemlátomást tudat-hasadt államigazgatás egyik fele azt kéri, hogy dugjuk el azt, amit éppen a másik felének viszünk, hogy meglepjük vele, szerintem röhejes!

    De persze elmondhatod, hogy milyen okos ötletekkel lehet kijátszani, hogy ilyenkor -- amikor khurv@a nem kéne -- ne bukjunk le, mert nyilván az a kettős állampolgárságú diák, aki a zsebéből kiemel 4-5 jogvédő SZÖVETSÉGET, az biztos nem tudja, hogy kell piszkozatot menteni egy e-mailbe, igaz? Húzzál már a baromságaiddal. A kutyát nem érdekli, hogyan lehet ilyen kisstúlű megoldásokkal megúszni egy ilyen átvizsgálást, itt a probléma ott gyökeredzik, hogy ugyanaz várja el, hogy elrejtsük, aki egyben elvárja, hogy adatot gyűjtsünk és disszertációt szőjünk a témáról. Ezen agyaljál, ne osztogassál tanácsot, hogy hogyan töltsünk fel a "tartalmat" (igen, a diplomamunkát) az internetre, mert a kutyát nem érdekli itt.