#4
"A tévé halott."
Ez azért merész kifejezés:D Inkább csak halálra van ítélve... és nem a tévé, hanem az analóg műsorrend. Hatalmas pénz van a tévében mint médiában, nem véletlen az a rengeteg tematikus csatorna. Az amerikai adókon ugyanúgy van logó, korhatár ikon és reklám doboz, mint az itthoniakon, csak ott az az oltári különbség van, hogy a műsort lehet élőben neten nézni vagy később archivumból megnézni. De ott is csak a saját produkciókat, pl. egy Universal filmet nem, mert az nem a csatorna tulajdona. Ezért lesz a YouTube a végső nyertes, mert összegyűjti a látogatókat, így egyre több film kiadó vagy tévé csatorna köt szerződést a youtubbal. Gondolom 10 év múlva majd az RTL Magyarország is csak egy fizetett user lesz a youtube.com-on és onnan lehet majd csekkolni az összes műsorát beleértve a kötelező reklámokkal.