• Balumann
    #27
    A hátsó kamera miatt elkerülhetetlen, hogy időnként ne lehessen pontosan érteni, hogy hova fog lőni, vagy nem látni rendesen a célt, de nehéznek meg akadályozónak én nem mondanám. Nekem pont az a bajom, hogy én így nem tudom beleélni magam egy lövöldözős játékba, hogy kívülről nézem. Rotyoka üzenetét nem nagyon értem, köze nincs az FPS-hez? Ez tipikusan olyan játék, ami FPS -ben lett volna normálisan játszható - legalábbis számomra.
    Ha nagyon akarják, hogy fedezék mögül kilehessen látni, azt is meg lehet oldani belső nézetben is, pl. átlátszóvá teszik azt aminek nekibújok (kb. ugyan ilyen értelmetlen, csalás - avagy butítás az is).

    Amúgy akinek nem lenne világos, fedezékből két féle képpen lehet kilőni, az egyik amikor kihajol a fejével is, és célozva lő. A másik pedig amikor csak így random kilő. Ez arra lenne, hogy az ellenség ilyenkor fedezékbe bújjon (mivel ilyenkor nem igazán tudja midet kilőni), és aztán kilehet hajolni és megvárni míg kinéz, vagy ha közel van akkor így is le lehet lőni). Más kérdés hoyg ebben a játékban ez nem egyértelmű, mert így kibújás nélkül kilehet lőni az ellenséget fedezékből is -.-