Risen 2 - A Risen folytatása
  • rotator
    #1
    A Risen kiadása óta dolgozik a folytatáson a Piranha Bytes, amit mindenki sejtett, de hivatalosan csak a GamesCom 2010-en erősítették meg. Indulásként néhány dolog, amit már tudunk a projectről.

    - A játékmenet a szokásos akció-RPG lesz, de több ponton is várható fejlődés az elődökhöz képest. Állítólag lesznek olyan változtatások, amik a készítők szerint heves vitákat fognak szülni, de ilyenről eddig még nincs tudomásunk.

    - A játékterület szignifikánsan nagyobb lesz, mint az első részben, de a Gothic 3 méretét azért nem éri majd el.

    - Jelentős polírozáson fog átesni a grafika. Többek között élethűbb vízszimuláció várható, de azt még nem tudjuk, ezúttal lesz-e lehetőség úszásra/búvárkodásra.

    - Az animációkat teljesen újracsinálják, miután beruháztak egy saját motion capture rendszerre. Szóval most már nem fogjuk viszontlátni a Gothic 3 ládanyitási szekvenciáját. A női modelleknek ezúttal külön animáció várható (a Risenben minden karakterre ugyanazokat a mozgásokat húzták rá, ezért lett sok karakter eléggé esetlen).

    - Nem tudni, hogy a főhős férfi vagy nő lesz-e, de azért előbbi valószínűbb.

    - Lecserélték a régi fő concept artistot, szóval valószínűleg számíthatunk némi stílusváltásra. Korábban szó volt arról, hogy talán steampunk játék van készülőben, aminek egyik indoka az volt, hogy az új CA portfoliója hemzseg az ilyen képektől.

    - A karakterek és az arcmimika sokkal jobb kidolgozását ígérik. A nőkre úgy általánosságban jobban rágyúrnak, mivel elég sok kritika érte az első rész torzszülötteit (kivéve Patty). :)

    - Megpróbálják a tartalmat jobban elosztani a fejezetek között, talán most már nem lesz 2 nagyon izgi chapter után 2 nagyon uncsi, bár ez szinte mindegyik PB játék gyengéje.

    - Egy álláshirdetés alapján sejthető, hogy az AI leprogramozását jövő év tavaszára szeretnék befejezni. Ez annyit tesz, hogy talán jövő év végére akár már ki is jöhet a játék. Ennél több információnk sajnos jelenleg még nincs a megjelenésről.