S.T.A.L.K.E.R. 2
  • KranaZoli
    #61
    Ez mondjuk pöppet sántít, mert már COP is megkapta a DX11 támogatást. Sőt! Az első DX11 támogatással megjelent game volt. Az már más kérdés, hogy nem sokat hoztak ki belőle, de talán még így is megjelenésekor a legjobban optimalizált STALKER lett. Azonban a legkisebb is. :)

    A külsőn igazság szerint amit a leginkább pofozni kellene azok a 4; 6; 8 ágú bokrok textúra megoldás. Ez már nagyon gáz és ciki dolog. Far Cry 2-ben meg lehet nézni egy bokor ill. a COP-ban egy bokor megvalósítást. Ez szerintem már szánalmas. Ugyanez mondható el a fű textúrázásáról és megvalósításáról is.

    Én a DX11-től inkább sebesség növekedést várnék. Remélem már jobban tudják majd implementálni a játékba, mivel már előzőleg belekóstoltak a DX11-be. Igaz, csak a COP 1.6.02-es frissítésével vált nagyjából élvezhetővé is.

    A bug-okat sorolni lehetne, de arra ott vannak a különféle reklamációs project néven létrejött mod-ok. Bízom benne, hogy sok okosságot vesznek majd át a mod-erektől. Nagyon bízom benne, hogy nem egy még kevesebb map-el és bejárható területtel rendelkező folytatásról lesz szó. A sok bug-ból az 1ik legidegesítőbb a buta AI. A kitólnak fedezékből, odébb tolják egymást a karakterek, párbeszéd közben is, stb... De ezeket mindenki ismeri és a könyökén jönnek ki. :)

    Összegezve Én remélem, hogy nem csak a grafra mennek rá, hanem hasonló hibajavításokra is. Epic Fail lenne, ha a STALKER 2 is a megjelenésekor már árnyék bug-al jelentkezne. Ahogy ez sokaknál még a COP-nál is megvolt. Ezt is pl. keggyetlen mód el tudják qrni. Talán már a napsugarak sem fogják felezni az FPS értékeket, ...

    Inkább javítsák ki a 3 részben fellelhető összes bug-ot, dobják meg jóóóóó sok map-el, sok jó küldivel, és történettel.

    A mod-erek úgyis hozzápatkolják majd a hiányosságokat. De remélem ne erre alapoznak majd.

    Szurkolok az Ukrán fiúknak.