Kingdoms of Amalur: Reckoning
-
#113 Asszem nekem nem számolta az időt, még mindig tolhatnám szerintem :D jóval több mint 1 órája kezdtem. lv3 és 3 questet megcsináltam.
Ezt a demot nem tudom mikor csinálták, de erősen béta. Nagyon.
-Fura textúra bugok, a megölt ellenfeleken. (mintha széthúzná)
-A párbeszédekben arcmozgás néha 0
-Állandóan "beakad" vmeik gomb, ha megnyitom az inventoryt, térképet stb. támadás gomb többnyire.
-Máris van olyan hiba amitől megcsinálhatatlan egy küldetés.
A térkép, a küldetések, az egész kinézete a játéknak full mmo.
DE az irányítás az nem... a harc így nekem nem nagyon jön be, teljesen konzolos az egész. Automata célzás, bár lehet egérmozgatással célt váltani. Jó h el lehet ugrani, de mivel folyamatosan azt kell, hát már elég szem zavaró főleg ezzel a kamera mozgással. A másik, nem tudom h a japán piac-e az elsődleges, de az animáció mind vagy god of war, vagy FF de megmerném kockáztatni h dmc re is hasonlít.
(+)Jó h lehet kombózni(moves), még akkor is ha max 2 gomb kell hozzá, (BEG vagy block gombja) a gyors fegyó váltás, az azonnali spell cast (nem instant, csak baromi gyors a fegyó elrakás)
(+)Tényleg elég változatos karikat is össze lehet rakni, destiny cardok alapján, lehet akár rugot/varázsló is stb.
(+)Nem tűnik (nekem) egy nagy szám játéknak, de biztos el lehet vele szórakozni egy 50 órát min.
(-)Nem éppen a legjobb graf 2012ben, (nem is csak az számít) kicsit rajzolt hatású
(-)A kamerakezelés, harcrendszer, biztos meglehet szokni.
(-)AZ "open-world" jelzőt nem merném elé írni.
(-) AZ alap farkas vmi hihetetlen OP