Ulkesh#170
"Magas lóról lehet igazán pofára esni."
Jókat mosolygok ezeken az okos megnyilvánulásokon.
A call drop az eladott készülékek 1-2%-át érinti és világvégét hirdet sok önjelölt fikahuszár. A HTC átlag 6-8%-os hibahatár alatt szóba sem áll a vásárlókkal, a SonyEricsson akkor sem ha teljes modell alapjaiban el lett rontva (lásd. P990), a Nokiánál meg már teljesen természetes, sőt még el is mondják, hogy a készülékeiket hibás félkész szoftverrel dobják piacra, nem 1-2%-ot, hanem a teljes modellt (lásd N8).
De az Apple a gonosz, mert tesz is valamit a probléma ellen.
Nagyon sok vásárló boldog lenne, ha a többi gyártó is olyan supportot tenne a készüléke mögé mint az Apple. Vajon melyik konkurens gyártó ad a két éve kiadott készülékéhez új rendszerszoftvert? Ja egyik sem, vedd meg az újat. Melyik konkurens gyártó foglalkozik 1-2%-os marginális panaszokkal? Ja egyik sem.