Készíts magadnak játékot, UnrealŸ Engine 3 alapokon
-
Dark Geo #497 Üdv!
Remélem még látogatják az oldalt olyanok, akik értenek az udk-hoz.
Az autóm kameráját szeretném korlátozni belső nézetben, le is fut, de nem történik meg. Esetleg a Controller.Rotation helyett van valami más parancs, hogy az egér x,y-t tudjam használni a kamera mozgatásához?
simulated function bool CalcCamera( float fDeltaTime, out vector out_CamLoc, out rotator out_CamRot, out float out_FOV )
{
local vector X, Y, Z;
local vector SocketLoc;
local rotator SocketRot;
local rotator Rot;
switch( CamType )
{
case 0:
Mesh.GetSocketWorldLocationAndRotation(CameraTag, SocketLoc, SocketRot);
Rot.Yaw = SocketRot.Yaw + Controller.Rotation.Yaw;
Rot.Roll = - SocketRot.Roll;
Rot.Pitch = - SocketRot.Pitch + Controller.Rotation.Pitch;
ClampRotAxis(Controller.Rotation.Yaw,out_Camrot.Yaw,-32768,32768);
out_CamLoc = SocketLoc - 100 * Z;
out_CamRot = Rot;
out_FOV=90;
break;