Készíts magadnak játékot, UnrealŸ Engine 3 alapokon
  • Dark Geo
    #497
    Üdv!

    Remélem még látogatják az oldalt olyanok, akik értenek az udk-hoz.
    Az autóm kameráját szeretném korlátozni belső nézetben, le is fut, de nem történik meg. Esetleg a Controller.Rotation helyett van valami más parancs, hogy az egér x,y-t tudjam használni a kamera mozgatásához?


    simulated function bool CalcCamera( float fDeltaTime, out vector out_CamLoc, out rotator out_CamRot, out float out_FOV )
    {
    local vector X, Y, Z;
    local vector SocketLoc;
    local rotator SocketRot;
    local rotator Rot;


    switch( CamType )
    {
    case 0:
    Mesh.GetSocketWorldLocationAndRotation(CameraTag, SocketLoc, SocketRot);

    Rot.Yaw = SocketRot.Yaw + Controller.Rotation.Yaw;
    Rot.Roll = - SocketRot.Roll;
    Rot.Pitch = - SocketRot.Pitch + Controller.Rotation.Pitch;

    ClampRotAxis(Controller.Rotation.Yaw,out_Camrot.Yaw,-32768,32768);

    out_CamLoc = SocketLoc - 100 * Z;
    out_CamRot = Rot;

    out_FOV=90;
    break;