Készíts magadnak játékot, UnrealŸ Engine 3 alapokon
  • Magiszter
    #12
    Ha szőrszálat akarunk hasogatni akkor igazad van. De mi számít modnak és mi nem? Az én szótáramban a mod egy játékhoz készített kisebb-nagyobb átalakításokat hozó kiegészítő csomag. Ez ugye megőrzi a játék eszenciáját, hangulatát és történetét. Anno a CE2-ben modokat csináltam, mert maga a játék ugyanaz maradt, a karakterek, a fegyverek, a világ, csupán új pályákat és szkriptelt eseményeket adtam hozzá, meg átvezetőket.
    De véleményem szerint ebben az UDK-ban más a helyzet, mert itt, bár az UDK lehetőségeit felhasználva, de egyik játékhoz sem hasonlító valamit alkothatok, új modellekkel, pályákkal, fegyverekkel és történettel. Persze ha van elég energiám, türelmem és tudásom hozzá. Ezért lényegében egy új játékot csinálhatok.

    Evin #11: No igen a fejlesztők mindent megkapnak hozzá, meg kimondott szakemberek dolgoznak rajta, akik már a cumisüveget is lemodellezték és úgy mutatták az anyjuknak hogy éhesek. Na meg persze anyagilag is ösztönözve vannak és teljes munkaidőben dolgoznak.
    Nekem meg hobbi, úgy kell összevadásznom az infókat, és csak 6-7 éve foglalkozom ilyen jellegű dolgokkal(modellezés, programozás), szintén csak autodidakta/hobbi szinten.