Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • repvez
    #3498
    Visszatérve egy kicsit a kinézetekre.A DCS vonal valoban több olyan elemet tartalmaz ami szebbé teszi ,de néha egy kicsit olyan rajzfilm szerüek a szinek és a gépek is olyan makett hatást kelltenek, nem tünik valóságosnak a látvány .Az anyaghasználat vagy megjelenités fura , hiányzanak a fémes hatások ,csillogások.
    A másik ami fura az a füst megjelenitése. A Flare füstje a szabályos távolságokra elhelyezkedő kis pamacsokkal szörnyű.ÉS mindenféle füst animációja annyira lassú számomra és hogy egy bizonyos területre koncentrálódik.Gépágyú ,rakéta ,flare, és az égő roncsok füstjei.Tul szabályosak és nincsenek bennük random változások, mindig ugyan olyanok.
    Néha ezeken a pontokon a 10 éves falcon jobbat nyújt, föleg most az uj BMS moddal, dinamikus fények ,árnyékok és HDR-el.DE a flare része az FF5-ös modban volt számomra a legjobb megvalósitás eddig amit láttam.


    Hozzáteszem, mindez csak is a grafikára értem.