Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • molnibalage83
    #32635
    Ebben a formában kiadni az én szememben az öntökönrúgás tipikus esete. De, hát vannak fanatikusok, akik mindent és vagy bármit megvesznek. Ez kb. arra jó, hogy repkedj a géppel és nézd a funkciótlan HD kabint. Ez jelenleg kb. erre alkalmas, semmi többre.

    Meg ilyeneket lát az ember.


    A videóból a kb. a következő látszik.

    Rakéta FM az úgy nincs és szkriptelt vagy olyan adatok vannak benne, ami vicc. A hajtómű nem megy, de TVC-s kis sebességű irányváltást meghaladó képesség a rakétától.

    A rakétában simán TFR van, mert kikerüli a tereptárgyat és nem folytatja az arányos megközelítést.

    A rakéta elveszti a célt, de ennek ellenére úgy viselkedik, mint ami tudna előretartást számolni annak ellenére, hogy az IR rakéta csak arányos megközelítést tud, mert nem tud sebességet és irányt mérni. Ezzel szemben a lock elvesztése után tűpontosan az célpont elé repül, majd újra befogja, tökéletes LoAL-lal.

    Van egy olyan sejtésem, hogy az összes rakéta így viselkedne ezen helyzetben...


    A DCS meglepően jó szimulátornak látszik, csak túl sokszor derült már ki az, hogy a felszín alá kaparva kicsit is azt találja az ember, hogy 1998-as színvonalat nem éri el sok helyen. Szépnek szép, de amit fizikai és műszaki modellezés alatt értenek, hát az több, mint muris. Lásd Sz-300 vs AIM-9, ginbal limiten kívül célon levő R-73 célra repülése, nem működő közelségi gyújtó.

    Nincs azzal baj, ha a játék egyes részei primitívebb modellt kapnak, de hogy a játék fő fegyverei és részei így működnek az valahol döbbenetes, amikor ilyen szlogeneket tolnak ki, hogy az ő termékük a "benchmark". Igen, kinézet terén és néhány feature-ben. De az összkép helyenként olyan, hogy pislog az ember, hogy ezt így hogy? 125 programozóval...? Már, ha igaz, amit mondanak...
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.10.07. 12:40:19