Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • Molnibalage
    #3213
    Az F-15 minden verziója rész is homályos. Az F-15A/C gépek feladata kívívni azt, tehát nem abból indul ki. :)

    Az F-15E meg az F-111F mellé került és nem leválására a FoFA megközelítés keretében. Az alacsonyan repülés a MiG-29/Szu-27 megjelenésééig gyak. szinte nullázta az ellenséges vadászgépek esélyeit éjszaka. A 4. gen orosz gépek megjelenésével kezdett kevés lenni az F-111F. Irak felett is legalább egyszer elkergettek egy Varkot MiG-29-cel és egy EF-111-et Mirage F.1-gyel. Na, az F-15E pont azért volt jó, mert BVR képességgel kombinálva tudta magát védeni. Az AIM-7F/M kinematikai hatótávolsága elméletileg nagyobb volt az R-23/27 párosnál, tehát akár alacsonyabnan repülve is képes volt közeledő célra dolgozni úgy, hogy a találat esélye reális volt. Az F-15E alapkoncepciója pontosan az volt, hogy olyan környezetben is helyt kell állnia, ahol még nem tettek rendet.

    Folyt. köv.