Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!
  • VO101Tom #31797
    Én azért hiányolom ebből a listából az A-10-et, Su-25-öt, helikoptereket, bombázókat (akár a 111-esnél nagyobbak, plusz a túloldalra is valami)? Viggen is elég jól összerakott modul manapság, klasszikus hidegháborús cucc, és akkor Tornado-ról ne is beszéljünk. Harrier is kedvelt modul a különlegessége miatt. Ezzel a listával is az a baj, hogy simán hozzá lehetne még adni 10 másik gépet is és akkor sem lenne egy átfogó hidegháborús gépparkod, ami az utolsó évtizedet rendesen lefedi, és mindenkinek tetszik.

    Tematikus csomagok szerintem is nagyon hiányoznak, de ennyi gépet egyetlen témára én nem használnék el, ED sebességével ez jó 15-20 éves fejlesztési időszak lenne, külsősöket bevonva talán nem, de akkor meg megint mindenki azt csinálna, amihez kedve van. És akkor sehol nincsenek közel keleti konfliktusok, indokína, vagy dél amerika.

    Amit meg írsz, hogy hidegháborús gépekről rengeteg anyag van... egy repülőgép modell normális programozásához sokkal több dolog kell, mint amit a neten le lehet vadászni. Sok olyan is, amibe az ember elsőre bele sem gondol. Nem csak arról kell neked rajz vagy fotó, hogy hogy nézett ki a kabin, melyik változatban mennyi és milyen kapcsoló és kezelőszerv volt, hanem hogy a kapcsolók hogy működtek, mit kellett tekerni vagy húzni, melyiknek milyen hangja volt, ha kapcsoltad, melyik mennyire mozdult el. Én például több mint két hónapig vadásztam, hogy a ww2-es mesza afrikai változatában a kompresszor beömlő nyílásra szerelt homokszűrőnek hogy nézett ki a kabinban a kezelőszerve, és hogy kellett azt használni. A végén egy aukciós oldal galériájában találtam egy képet egy olyanról, ami rendesen körbe volt fotózva annyira, hogy ki lehetett találni, hogy működik. Még a pilot manualban sincsenek ilyenek benne, mert abban le van írva, hogy felszállásnál csukd rá a szűrőt, de hogy azt tényleg hogy csináltad, arról már nem ír. Hiszen a pilóta beült a gépbe, ott volt előtte és csinálta. Ezért mondják, hogy egy kabin normális lemodellezéséhez több anyagot kell gyűjteni, mint amit anno a pilóták és a műszakiak összesen kaptak.