Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • Molnibalage
    #115
    Nem, a Kuznyecov tényleg annyira kicsi. Nem véletlen MiG-29K kerül majd rá és nem Szuhoj variáns a jövőben...

    Egy dologban biztos lehetsz, a 3D modellek hossz és egyéb méretadatai elég pontosak.

    A szimukátorok terén meg szerintem felesleges azzal foglalkozni, amit te leírtál. Kapásból több dolgot tudok, amik fontosabbak.

    - Jobb MI. Védekező manőverek és ellentevékenységek terén a legtöbb programban még mindig totál béna.

    - Az időjárás még mindig csak grafika. A felhő nem rejt el az IR keresők elől, füst nem blokkolja a TGP befogást és még sorolhatnám.

    - Az MI többnyire éjszaka is olyan jól lát, mint nappal! Elképesztő...

    - A padlock sajnos kell, mert a monitoron nem lehet az emberi szem érzékenységét modellezni, emiatt is kell a FOV változtatás. Azt viszont nem értem, hogy az AI modellezéséhez felhasznált változókat miért nem lehet a padlock befogáshoz felhasználni. (Az MI a gépmérettől és jellemzően a nehézségi szint változásától vesz észre téged távolabbról / közelebbről.)

    - Dinamikus hadjárat minden szimhez. Ennek kb. 10 éve alapkövetelménynek kellene lennie. Nem feltétlen olyan gigantikusnak, mint a Falcon, de legalább kisebb helyzetek modellezése legyen alkalmas.

    És még sorolhatám. Ettől lesz egy szimulátor szimulátor és nem attól - szeritem - hogy sétálsz a bázison. Az is egy statikus valami. Egy idő után ugyanazt látod. Viszont egy dinamikus időjárás ami a taktikai helyzetet befolyásolja, az rohadtul nem statikus és örök változatosságot ad, főleg hadjáratban. Első nap még mindig tiszta. Aztán a 3. napon jöhet a 200 méteres felhőalap... :)