• dronkZero
    #20
    Az lehet, csak az benne a pláne, hogy amíg az egyik hardveres, addig a másik a CPUtól (és így az AItól és az egyéb játékmechanizmusoktól) veszi el a számítási teljesítményt. Egyébként én úgy látom, hogy a Havoc inkább a "makro" fizikát tolja, addig a PhisX meg az apró részecskékkel akar villantani.

    Azért nem szopnám le magam a Havoctól sem, az, hogy van maximális zuhanási sebesség, az valami eszméletlenül kibaszott gagyi.
    Valószínűleg egyébként ez azért van, mert a nagy sebességű ütközésekkel nem tud a motor mit kezdeni. Még mindig nincsenek "kemény" ütközések, még mindig az van, hogy egymásba süppednek a tárgyak, aztán ellökik egymást, és ez nagy sebességnél nagy bemélyedést okoz, ami következésképp nagy ellenerőt, ami meg kilövi a mozgatott tárgyat az űrbe. Lehet látni néha ilyesmit játékokban...