boomsly#26
Akkor engedd meg, hogy erre hadd kontrázzak. Azokban a játékokban, ahol nincs ennyi perk, bisz-basz és fegyver sokkal kiegyensúlyozottabb játékmenetet nyújt és így élményt is a "weekend-warrior"-oknak.
Ilyen a DoD, CoD1.- 2. rész stb..
Azonban az MW2 esetében nem látom világosan kinek is kedvezett a fejlesztőcsapat.
Mert aki itt pro lett, az végig gyilkolja a pályát.
Sokszor semmi értelme nincs a többfajta játékkihívásnak, mint a HQ vagy Domination. Mind sima killstreak-es deathmatch-é avanzsálódik a legtöbbször.
A perk-ek többsége is baromság kategória. Ha scavang. használsz felszedheted az elhullott lőszert, de ennek pro változata, hogy amúgy is extra tárakkal indítasz! Nem lett volna egyszerűbb extra tár és csak utána feltöltés lehetősége vagy mondjuk mindenki azonos, normál mennyiségű lőszerrel indítana? A scrambler-ről nem is beszélve.
Ebben az útvesztőben pont a játszogatós kategória tűnik el szvsz..