Indira Ganji#44
kinek mi a baja a flash-sel??? gyakorlatilag gépi kódra fordítja az elkészült animációkat, programokat, byte-kóddá tömörítve, ami minden flash player-t támogató platformon, még akár SymbianOS telefonokon is pixelre ugyanúgy fog lefutni, mint ahogy meg lett tervezve... flash 10-től kezdve gyakorlatilag a full 3d-s fps játékok is megírhatóak lesznek a videokártya 3d-s grafikus gyorsítását használva. a köztes fordító, a flash player mérete minden támogatott platformon el sem éri az 5 megabájtot (!!!) szemben a silverlightos pluginnel, amihez a komplett .NET frameworköt fel kell pakolni, ami egy óra kínszenvedéses telepítés és vagy 500 megabájt szabad hely a C: meghajtón ... vagy ott a Java platform, ami ugyancsak 100 mega helyet igényel, és ha szigorúak akarunk lenni, akkor Javaban nehéz olyan kódot írni, ami mindenhol "pixelre" ugyanúgy fog kinézni, és egyáltalán.... NEHÉZ RÁ bármilyen kódot is írni.
Erre ott a flashplayer, ami a mobiltelefonokon kb. 1 megabájtot vesz le a rendszermemóriából és pixelre ugyanúgy néz ki minden mindenhol.