• halgatyó
    #97
    Már többször leírtam, de nem lehet elégszer, a sajtó által marhaságokkal tömött agyakból minden kihullik..
    Szóval sok ezer éves történelmi tapasztalat, hogy a közlekedés-szállítás felvirágzása az érintett területek (városok, városállamok, régiók vagy épp birodalmak) felvirágzását vonja maga után.
    Ennek az ellentettje is igaz: a közlekedés-szállítás leromlása hatására hanyatlásnak indul az érintett terület is.

    Ez kisebb földrazi léptékben és napjainkban is működik. Meg lehet figyelni a fizetőparkolás hatását az érintett terület boltjaira, majd a lakosság összetételére! Bárki végigmehet a belső körúton (4-6-os villamos vonala) vagy az Üllői út belsőbb szakaszán, de lehetne sorolni a helyeket, és láthatja a lehúzott redőnyöket, az üresen álló poros kirakatokat, az "Eladó" táblákat évről évre növekvő számban. És a lakosság előregedést (jobbik esetben) vagy épp az összetétel megváltozását (hadd ne ragozzam)

    Az értelmes, előrejutni és boldogulni akaró, tervezgető, álmodozó és szorgalmasan dolgozó emberek menekülnek az olyan nyomorultrohadék területekről, ahol a közlekedést drasztikusan megnehezítik. És ez így van jól.
    Reménykedjünk, hogy erre egyszer rájönnek a hatalom igazi birtokosai is. Feltéve, hogy jószándékúak... ami iránt vannak kétségeim, de ez más lapra tartozik.