• Lowosan
    #30
    Grafila: nekem tetszik személy szerint, ennél szerintem nehéz lenne jobbat csinálni. Ha pl beraknánk a cryengine2-t a játékba, hogy szép legyen mindenkinek (valaki még így is fikázná, pl én se szeretem azt a motort), és elkezdene akár a minimumon is 800 karaktert megjeleníteni meg mozgatni, meghalna az átlag asztali gép. Másik: ugyanazt az egységet lerajzolni 16 szögből 2d-s lapokban vagy teljesen meganimálni 3d-ben két teljesen külön dolog, az utóbbi bizonyosan több munkát igényel.
    Kiadási idő: igen, volt már csupabug játék a fix határidő miatt, elég visszaemlékezni a Clear Sky 1.5.00 verziójára, félelmetesen bugzott.
    Egyensúly: lehetetlen tökéletesen realisztikusan eltalálni. Cossacks-ban szörnyen nagy "életereje" volt az épületeknek, ami igaz is ha random lövöldözzük, de pl ha elkapunk néhány támpontot kártyavárként dől össze az egész.
    Konzol-pc viszály (nem látom értelmét): ha a pc tényleg olyan szétlopott piac lene mint egyesek mondják, akkor már rég megszüntették volna a játékgyártást erre a platformra. Mégis készülnek mind a mai napig, és bizony most is tudnak nyereségesek lenni. Másik: elég nehezen tudnám elképzelni ahogy valósidejű taktikázok egy keresztbunyó kontrollerel. (még a sima fps is nehezen ment, persze ez csak egyéni szoc-probléma)