• kvp
    #66
    "Nem. A sugárhajtómű egy bizonyos ideig tartó hamufelhőben való repülés után leáll, a repcsi meg lepottyan. Utána meg csesztetheted a fekete dobozát, az az emberi életeket nem hozza vissza. Ebben az esetben konkrétan 4 finn katonai gépnek sérült a hajtóműve, de szerencsére komolyabb baj nem történt, viszont leszállás után rögtön karbantartásra kellett őket küldeni, ami nem 2 fillér. Valszeg, a légtérzár által okozott kár kevesebb, mint ha repültek volna a gépek, és utána karbantartásokat kellett volna végezni, vagy ne adj isten halálos balesetek történtek volna."

    A legitarsasagok szerint a hajtomuvek nem serulnek olyan mertekben, hogy tobb repulest ne birnanak ki. Arrol nem beszelve, hogy az utasok es a szemelyzet elete nem igazan erdekli a befektetoket. Annyira ketsegbe vannak esve, hogy a par repulesenkenti hajtomucseret is bevallalnak. Annyira nem suru a felho, hogy egy nagyobb gepen egy ut alatt mind a negy hajtomu lealljon. Csak megrongalodnak, amit a tarsasagok bevallalnanak, mig az eu vezetoi nem. Viszont a dugattyus legcsavaros gepeket tenyleg nem tudom miert nem engedtek fel, mert azokkal nem sok gond lehet, se olyan magasra, se olyan gyorsan nem tudnak menni, hogy zavarja oket a hamu. Es mindezek mellett van legszurojuk is...