banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • lammaer
    #417212
    Mostanában Mechwarrior Onlinet tologatok (ott 12 vs 12 random csaták vannak), és érdekes módon ugyanaz a szöveg megy játékosoknál mint a WOTban is.... sok csata elején írkálják hogy "nem igaz hogy zsinórban 10 csatát vesztek" meg hasonlók.

    Ami érdekes, hogy a WOTtal ellentétben egyetlen ami random az MWO csatákban: a playerek elosztása.

    A lövések mindig pontosan oda mennek ahová az ember céloz, a sebzésben nincs randomfaktor (ha egy fegyver betalál annyit sebez ami rá van írva (kivéve ha optimális távolságon túl lő az ember, ott arányosan csökken), a mechek páncélzata adott sebzést fog fel stb stb.

    Nincs olyan hogy beflankelsz egy assault mechet és hátbalövöd a papírvékony páncélzatát és lepattansz - olyankor úgy füstöl el ahogy elő van írva.

    És mégis, ugyanúgy vannak win és defeat streakek mint a WOTban....

    Ezzel nem azt akarom mondani hogy a WG nem manipulál(hat), de érdekes hogy még egy kevés randomfaktort tartalmazó játékban is hasonló statisztikai jelenségekkel szembesülők... az egyetlen különbség hogy senki sem tudja vádolni a fejlesztőt, mert nincs RNG a meccseken :D
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2021.07.18. 13:20:26