A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
lammaer #417212 Mostanában Mechwarrior Onlinet tologatok (ott 12 vs 12 random csaták vannak), és érdekes módon ugyanaz a szöveg megy játékosoknál mint a WOTban is.... sok csata elején írkálják hogy "nem igaz hogy zsinórban 10 csatát vesztek" meg hasonlók.
Ami érdekes, hogy a WOTtal ellentétben egyetlen ami random az MWO csatákban: a playerek elosztása.
A lövések mindig pontosan oda mennek ahová az ember céloz, a sebzésben nincs randomfaktor (ha egy fegyver betalál annyit sebez ami rá van írva (kivéve ha optimális távolságon túl lő az ember, ott arányosan csökken), a mechek páncélzata adott sebzést fog fel stb stb.
Nincs olyan hogy beflankelsz egy assault mechet és hátbalövöd a papírvékony páncélzatát és lepattansz - olyankor úgy füstöl el ahogy elő van írva.
És mégis, ugyanúgy vannak win és defeat streakek mint a WOTban....
Ezzel nem azt akarom mondani hogy a WG nem manipulál(hat), de érdekes hogy még egy kevés randomfaktort tartalmazó játékban is hasonló statisztikai jelenségekkel szembesülők... az egyetlen különbség hogy senki sem tudja vádolni a fejlesztőt, mert nincs RNG a meccseken :D
Utoljára szerkesztette: lammaer, 2021.07.18. 13:20:26