banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • Malarki
    #410195
    Az a baj hogy 2-3 éve nagyon megváltozott a játék és nem a jó irányba. Mit értek ez alatt? Azt hogy egyre kevesebb beleszólása van a játékosoknak a csata végkimenetelébe. Elég megnézni a csaták végeredményeit: 14-1, 13-2, 15-0, stb. A csaták nagy része sima farmolás, az egyik csapat legyalulja a másikat. És nem azért mert az egyik csapat tele van kék meg lila játékosokkal, és nem is azért mert Szergje átcsavarta a kacsolót. Sokkal inkább a hihetetlen unbalance miatt ami jelen van a játékban. Nem az dönt hogy ki játszik jobban, hanem hogy melyik csapat kerül az amúgy f*s pálya nyerő oldalára, melyik csapatban van több OP tank, meg persze az rng. Persze ez utóbbi régen is jelen volt ugyan így, csakhogy az első kettő most sokkal jobban felnagyította a hatását. Az egy kaptafára készülő csőpályákon már nem lehet takitkázni, megkerülni, csak állnak egymással szemben a tankok és lövik egymást, ilyenkor pedig nagyon nem mindegy hogy kinek mennyi sebzést ad az rng, mert ha te 280-at lősz az elenbe ő meg 320-at vissza máris előnyben van. Arról nem is beszélve hogy esetleg sebezni se tudod mert ő valami ruszki csodajárgányban ül te meg szerencsétlenségedre valami régebbi tankban.
    És ez nagyon sok embert frusztrál. Az hogy egyre kevesebb beleszólásuk van a csatában, lényegében csak sodródnak az árral. Nagyon ritka a szoros, izgalmas meccs, az meg még ritkább ahol a vesztésre álló csapat fordít.