
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
yossarianHUN #393682 Csak épp az APEH-es irodista nem egy játékkal dolgozik. Az meg, hogy "WG-sek" elég tág kategória. A WG alkalmazottainak úgy a 10%-a lehet fejlesztő, a többi marketinges, könyvelő, ügyfélszolgálatos, kutató, ügyintéző, emberi erőforrásos. A fejlesztőknek pedig megint csak a túlnyomó többsége modellező, textúrázó, programozó, hálózati szakértő, szerverkarbantartó, és mint ilyen, a munkaideje alatt egy percre nem találkozik a játékmenettel magával. Az egyedüli olyan WG-sek, akik ténylegesen játszanak a játékkal a munkaidejükben, azok az alkalmazottak kb. 1%-át kitevő teszterek, márpedig őket pont arra tartják, és azért fizetik, hogy kipróbálják és visszajelzést adjanak a többi 99% munkájáról. És még az ő munkaidejüknek is max a 10%-át teheti ki maga a játék, a többi a különböző fejlesztőkkel való kommunikációval, a teszteredmények összeírásával és továbbításával, a bugok és egyéb problémák lejegyzésével, a különböző hibák rekonstruálásával és reprodukálásával telik.
Úgyhogy enyhén szólva el vagy tévedve, a játékfejlesztés baromira nem úgy működik, hogy bemész a munkahelyedre, 8 órát játszol a játékkal, aztán fáradtan megtörlöd a homlokod, hazamész, és lenyírod a füvet. Ez körülbelül olyan, mintha azt mondanád, hogy aki a hadsereg állományában van, az nem fog hobbiból célba lőni, mert úgyis azzal telnek a napjai, hogy nyolc órán keresztül lángoló gépfegyverrel rohangál. Több okból is hülyeség.
Utoljára szerkesztette: yossarianHUN, 2017.06.15. 20:11:27