banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • voivod32
    #386190
    Tökéletesen kifejezted, amit én is gondolok a dologról. Sokan itt szörnyülködnek, hogy stock tankokkal kínlódunk, stb, pedig épp a fokozatos haladás adja meg azt az élményt, ami miatt érdemes játszani vele.
    Múltkor nyomattam az Alien Isolation-t, (nagy Alien fan vagyok) és a 12 éves lányom nézte, ahogy bújkálok, kerülök, elterelő cseleket dobok be , stb, aztán megjegyezte, hogy milyen kár, hogy az a dög mindig a nyomomban van, vagy legalább le lehetne lőni. Erre mondtam neki, hogy akkor mi értelme lenne a játéknak? Csak egyszer ledurrantanám az Alient, és utána végigrohannék az összes pályán a végkifejletig? Elég hamar vége lenne a játéknak, ráadásul a kihívás -faktor is igencsak lecsökkenne.