banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • ROMOTO
    #382265
    De miért nem fér bele egy árkád játékba az 50 hp val rohangálás, hiszen te is rohangáltál már annyival nemegyszer... Engem sokkal jobban frusztrál a nyílvánvaló szarság, ami még a csata elején jól láthatóan befolyásolja a kimenetelt, pl. ha az MM szarul sorsol csapatot, nem egál a kettőben lévő toptierek száma, típusa és ráadásul a pálya is a másik csapatleosztásnak kedvez. Vagy a csata alatt az ugráló célkereszt amit hiába raknék rá a célra leesik mert túl messze van, a spot anomáliák, a 0 critt (best off kedvenc), a rendszres láncolás jelzés holott a tornyát vagy a felépítményt találom el. Engem ezek sokkal jobban bosszantanak mint valami konteos sebzéselmélet vagy rng, ki minek nevezi...de a fentiek is csak a saját játéktudásom miatti bénázások miatti bosszakondás után vannak a rangsorban...