
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
besti #381761 A látótávolság ahhoz kell, hogy észlelni tudd az ellenfelet. Az, hogy ez az észlelési távolság hány méter lesz az adott környezetben, az függ pl. a tank camo értékétől, fedezékben áll-e, van-e rajta camo festék/skill, stb - ezek a tényezők mind csökkentik a szpottolási távolságot (aza hiába van tőled mondjuk 400m-re, csak 350 méterről lesz látható). Ha egy tank 445 méterre van tőled, de az előbb említettek miatt mondjuk 35m-t "nyer", akkor te csak akkor látod, ha van legalább 480m látótávolságod. Ugyanis annak a kiszámításához, hogy az adott tankot te mikor láthatod meg, a szerver a te "elméleti" látótávolságodat számolja és nem korlátozza a szerver által megjeleníthető a maximum látótávolságra.
A konkrét JPE100 esetben szokott jönni a replay kérés, hogy el lehessen arról gondolkodni, lehet nem is a JP szpottolt.