
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
András77 #378215 Na igen, a játékosok számolása egy külön véget nem érő vita egyébként. Azért írtam az akár szót oda, aminek van jelentése, még ha ignoráltad is
mert kb oda-vissza bármilyen statisztikát találunk.
Egyébként a WoT-nak 150 millió regisztrált játékosa van, pontosabban most már több. Ez egy statusrita adat, ha jól emlékszem tavalyról. 2013 közepén beszél az általad linkelt statisztika a WoT kapcsán 9,1millió játékosról (kb 60-80 millió regisztrált mellett), de ez egy erősen kérdőjeles adat. Elég ha csak arra gondolsz, hogy nem sokkal később, 2014 januárjában 1,1 millió játékos volt egy időben az orosz szervereken, ez a csúcs, ha ja jól tudom. Ez csak ru, persze a legnagyobb, de ez egy időben, még ha kampány is volt, meg minden, de ez egy időpillanat és ehhez hogyan viszonyul a 9,1 milliós adat? Sehogy, mert valamelyik baromság. Csak passzolni lehet a kérdést, egyedül a WG tudhatja, hogy számol.
Egyébként itt egy 2012-es adat, amikor még máshogy számolt a WG is és 45 millió napi aktív játékost említ - ha jól értem, akkor a regisztrált játékosok száma. Érdemes megnézni azt is, hogy LoL honnan indult és mára 1,6millárd dollár éves bevétele van, persze más műfaj és ázsiában népszerűbb... meg persze qrvára keverednek a fogalmak, játékos bázis, napi játékos szám, napi aktív játékos stb
Szóval az sem egy túl szép adat, ha a mostanra 150-160 millió regisztrált játékosból meg tud szólítani 9,1-t, de ez nyilvánvalóan más szám, nem azok száma, akik 1 éven/hónapon belül játszanak akár 1-t (ahogyan pl a LoL számol), hanem pl azok akik naponta/hetente/havonta játszanak x csatát, nem tudni, hogyan számol a WG, de ha 2012-ben 45 millió napi aktív játékosa volt, akkor nem lehet 9,1 millió 2013-ban. Valamelyik adat hibás és szerintem a 9,1 az, de tuladjonképpen teljesen mindegy is.
Azt qrva nehéz meghatározni, hogy mennyit lehet kipréselni a játékosokból, de a LoL-ra mondják (a játékosok maguk), hogy profin megcsinált rendszer, ösztönöz a vásárlásra.
A WoT esetében meg általában qrva anyázás megy, még FTR is írt errő egy tárgyilagos cikket, hogy ezek a p.csfejek nem képesek kitalálni valami értelmes felhasználást az aranynak, hogy ezzel is motiválják a vásárlást.
Nyilván szép eredmény az 5. MMO-nak lenni, ezt részét senki nem vitatja, de hogy jól csinálnák a dolgot? Azon már lehet vitatkozni, mert 150-160 millió regisztrált felhasználó mellett -és ha elfogadjuk az ő saját számukat, a 9,1-10 milliót akkor- 140-150 millió potenciális játékost nem képesek megszólítani (nyilvánvalóan másról szól a 9,1 milliós adat, szerintem 30-40 millió ember belép legalább egy csatára havonta, de még ekkor is van 100 millió, aki nem és meg lehetne próbálni őket is megszólítani - mondjuk árnyalja a képet a sok dupla-tripla reg is, de ez minden MMO-ban megvan, a LoL-ban tudtommal sokan játszanak más szervereken több accal, de ezek tényleg részletkérdések csak).