
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
András77 #377298 Amikor behozták az artykat tényleg voltak kőkemény kempelések, mert egyébként a bokrokban meglapuló és 750-1000 sebzést kiosztó TD semmivel nem kisebb visszatartó erőt képviseltek.
A WG nagy ésszel kitalálta, hogy legyen arty, aminek számukra sok járulékos haszna van. Sokan szeretnek artykkal játszani és a WG elképzelése szerint a bokorban sunnyogó TD-t majd kiszedi az arty.
Innentől meg a szokásos WG elbaszás a történet. A bokorban sunnyogó TD-t nem fedezik fel, csak általában a csata vége felé. A lassú nehéz tankok ideális célpontok és folyamatosan láthatóak is. A városi pályákon kívül nagyon nehéz olyan helyet találni, amit valahogy nem lőnek be az artyk.
Itt nincs jó megoldás, bár szerintem az artyk szerepe az fv304-hez kéne a legjobban hasonlítani. 1 fajta kicsit sebző lőszer, ami odacsíp de nagyon nagyon ritkán okoz nagyobb bajt. Ha viszont valaki nagyon sokáig egy helyen dekkol, arról már szépen le lehet szedni a hp-t.
A lövés íve is hasonló legyen és a sebessége is, hogy nagyon lassan érjen oda, hogy gondolkodni kelljen előre és a kicsit is izgő-mozgó tankot nehéz legyen eltalálni.
Az más kérdés, hogy a mostanihoz képest már nem tetszene annyi embernek az arty, mert nem tudja a vérpista egy lövéssel kiszedni az ellenfelet...