
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
András77 #373615 Én úgy tudom, hogy a pályával korrigálja az esélyt, pontosabban, hogy melyik pályán melyik tank milyen súllyal számítson. Azért akik csinálták a wn8-t elég jól képben vannak, nem rajtuk múlik, hogy a wn8 sem tökéletes, mert nincs tökéletes rendszer.
Egy jó spotter malinovkán, nem kell folytatnom gondolom.
Egyébként nekem erről az MM-ről mindig az jut eszembe, hogy mikor gyerekkoromban belógtunk focizni a suli udvarra, mindig nagy vita ment azon, hogyan legyen 2 vagy néha még több csapat, ha sokan voltunk.
Ugye kialakultak a párok (szakaszok
) a csapatkapitányok is általában az idősebb srácok voltak, csakhogy, amikor ők választottak csapatot, akkor soha nem volt kiegyensúlyozva, vagy veszekedés volt. Ezért azt csináltuk, hogy mindig volt ott új srác, vagy akár másik suliba járó, csak éppen lejött és őt kértük meg, hogy ő ossza szét az embereket, mert ő nem ismeri, ki milyen jól focizik, max ránézésre a 100 kilós gyerek jó hátvédnek
Ha nem volt ilyen srác éppen, akkor meg kicsit tovább tartott és "sorsoltunk" felírt csapat számokat egy cetlire valaki 1,2,3... és húzni kellett.
Az az igazság, hogy a sok phasz algoritmus helyett, ami próbál egyensúlyt tartani, egyszerűen csak rá kéne bízni a véletlenre, válasszon ki teljesen véletlenül 30 játékost. Utána ezt a 30-t tanktípus szerint mondjuk kiegyensúlyozni 2x15 csapatba (focis témával szólva, kapus senki nem akart lenni, de volt mindig pár srác, aki meg igen, ők pl ne kerüljenek már egy csapatba, akkor mindig csere volt valakivel).
Garantálom, hogy sokkal jobb csaták lennének a mostaninál, amikor a WG kétségbe esve próbálkozik a bal fülét a jobb kezével megvakarni az MM-ben és rengeteg, én több százra teszem a számát, algoritmus próbál egyensúlyt teremteni, pedig egy sima RNG némi cserélgetéssel a ballansz miatt sokkal de sokkal jobb eredményt adna.
Utoljára szerkesztette: András77, 2016.04.25. 14:06:24