• slickboy
    #456
    Szokás szerint csak a komment felét ragadod ki, és válaszolsz rá, amely így teljesen kifordítva jelenik meg. :D
    Egyáltalán nem informatikai területen dolgozom, de a számítógép nélkülözhetetlen hozzá. Voltak olyan esetek, amikor házon belül kellett megoldani a felmerülő problémát, mert a support sem ér oda mindenre. Tartok tőle, ha hétfői ügyeletben merült fel volna egy bonyolult számítógépes probléma, magamra lettem volna utalva, mert a gyógyszertárral ellentétben valószínűleg a HC Pointer nem ügyel. (Ezt nem mondom biztosra, pontosan nem tudom). Szóval nem én élek túlidealizált világban, hanem te, aki olyat vizionál, hogy ha a titkárnéni kicsit jobban ért a számítógépéhez egy tanfolyam után, akkor kirúgják az rendszergazdákat a cégtől rögtön. :D
    Véleményem még azért lehet az emberekről függetlenül attól, hogy kiszolgálom őket? Vagy azt hiszed nem udvariasan szolgálom ki őket? :D Nem teljesítménybérben vagyok, tehát ha senki sem csöngetett volan hétfőn akkor is kapok fizetést, de közvetve én sem engedhetem meg magamnak, hogy ne a lehető legjobb kiszolgálást nyújtsam, mert előbb-utóbb annak rossz hatása lenne üzletmenetre. :D
    Ki mondta, hogy a felhasználó MINDEN esetben álljon neki barkácsolni? Csak annyi intelligenciát és felhasználói ismeretet várok el, hogy fel tudja mérni probléma fokát, mi az amit ő is idő- és költséghatékonyan helyre tud hozni azonnal, és mi az amihez szakember kell. Ez több észt kíván mint azonnal supportot hívni. :D
    Én is ütköztem már problémába, van amit meg tudtam oldani saját kezűleg, van amit nem, de sose barkácsoltam önhatalmúlag, hogy de majd én megjavítom, nem kell ide szakember. :D