Hadviselés a világűrben


  • [NST]Cifu
    #993
    Az űrhajóirányítás nekem bejött, a pályatervezés jobban tetszik mint a KSP-ben, sokkal egyszerűbb, köszönhetően annak, hogy jobban automatizált, ami ide kell is.


    Leszámítva, hogy az automatizálás néha nem jól működik. Egy beérkező drón flottára akartam flak rakétákat indítottam, hogy majd jól elkapják út közben. Aha. Az automatikus elfogás (interception) úgy nézett ki, hogy majd hátulról utolérik őket, miközben simán lehetett volna előre is elfogni, így először kézzel kellett eléjük irányítanom őket, hogy aztán végre el tudja kapni őket az előtt, hogy a hadihajómhoz érnének...

    Viszont marha jól szórakozom a drónokkal, az ellenség üldözésével, kitérőmanőverekkel, nálam ezek a taktikai lehetőségek adják a játék sava-borsát.


    Ez a része tényleg jó. Mókás, amikor harmadszorra próbálom elfogni az ellenfél flottáját, ő meg harmadszorra tér ki előle. :)

    Igazából ha úgy vesszük, a rakéták és a drónok miatt akár hatalmas távolságokból is harcot vívhatsz, tehát egy kissé igazságtalan vagyok, de persze az is tény, hogy a legtáposabb lézer már 100km-re is elér (persze, hogy nem én használhatom. :D).

    A zene nekem nem jött be annyira, kicsit komorabb hangulatú zenei világot tudnék hozzá elképzelni pl. mint ami a Nexus the Jupiter Incidentben van, de azért megteszi.


    Oké, én sem azt mondtam, hogy Two Steps from Hell szintű műalkotások, de azért nem is rosszak.

    Külön bónusz volt, hogy az elején tényleg egy kezdő senki vagy aki semmit nem tud az űr-hadviselésről, csak azért lettél admirális, mert az anyád az elnök, ennél a résznél felröhögtem :)


    Életszagú, na.... :D