FPS
  • red13
    #33
    Ennyi erővel semmi nem egy kategória. Gyakorlatilag a Vanquish egy az egyben ugyanaz, mint a Gears of War 1-2. Mi különbözik? A vanquish-ben benne van a csúszás és az időlassítást, robotokat kell ölni, és Japán játék. Ettől még ugyanaz a fedezékrendszeres lövölde, még egy pálya is, talán még egy át van véve a Gears-ből. Az meg hogy japán vagy nyugati játék tökmindegy, itt annyira nem érzékelni a kultúra közötti különbséget, mint egy Jrpg-nél.

    A Bayonetta és ez ugyanúgy épül fel, ugyanúgy kevés fajta ellenség, ugyanúgy ismétlődő boss harcok, a stílus is hasonló, a pályák felépítése, nem is meglepő, hisz mindkettőt a platinum games készítette. Csak a bayonetta full élvezetes volt, jó hangulattal, az már egy másik dolog, hogy a prezentációtól okádni tudtam volna.

    Az a gondom a Vanquish-el, hogy semmi újat nem mutat, amit mutat azt eddig már nem egy játékban láttuk, csak jobban, ráadásul full monoton az egész, nagyon rövid, gagyi történettel. Nem mondom élvezetes lőni a sok robotot, meg a pörgés is nagyon jó, de azt a 6-7 órát simán lelehetne 2-3-4 órára rövidíteni, mert annyira ismétlődő az egész. Véleményem szerint ezért is készülnek egyre szarabb játékok, mert az ilyeneket mint a Vanquish agyba főbe dicsérik, rádobják a rengeteg pontot, aztán már nem egyszer tapasztaltam fórumokról, hogy a játékosokat ezzel nagyon belehet etetni. Megmondják a nagyok mi a jó, majd a gyerek is bebeszéli magának. Szerintem pontosan ez a helyzet áll fenn, vagy majd fog fenn állni. Jó persze van akinek tetszik és élvezte azt a pár órát, de számomra ez így nagyon kevés.