• T2k
    #101
    "A Top Gear-ben érdekes volt az a teszt hogy a pályán padlógázzal végigszáguldó Prius-t követte egy M3-as BMW, ergo ugyanazzal a sebességgel mentek végig mindketten a pályán. És az M3-as BMW fogyasztása alacsonyabb volt. Ebbõl lehet hogy sok minden nem következik, de egy dolog biztos: nem az autó a lényeg abból a szempontból mennyi a fogyasztása egy gépnek, hanem a vezetõ. Úgyhogy ne bocsájtkozzanak jóslatokba azt illetõen hogy mennyit fog fogyasztani az adott autó, hanem a fogyasztástól függõvé tett adófajtát építsék az üzemanyagba."

    Istenem, megint egy IQlight, aki az idióták által összevágott, idiótáknak szánt agymosásból akart kiokosodni!
    Gratulálok, hogy beszoptad JC maszlagát, ez sok mindent elárult rólad. Bár úgysem vagy képes megérteni, de talán más igen: Az autó IS számít meg a vezetője is! Ha csak az egyiket veszed akkor baromság lesz a végeredmény (persze neked ez nem tűnik fel). A fogyasztás egy igen sok tényezőtől függő R^n->R függvény. A Prius és a bimmer fogyasztásfüggvénye az esetek túlnyomó többségében úgy alakul, hogy a bimmer messze többet fogyaszt, persze lehet találni olyan speciális eseteket - amik persze a gyakorlatban szinte soha nem fodulnak elő, csak JC idióta világában - ahol az adott helyen vett helyettesítési értékek nagyon közel kerülhetnek egymáshoz, ad abszurdum a bömbösé kicsit alacsonyabb. A bottomgear egy ilyet kapart elő - bár egyáltalán nem lennék meglepve ha ez is csak egy óriási nagy hazugság lenne, mint szinte minden más ami JC-tól származik - te meg jó boci módjára szépen beszoptad.

    "Másfelől figyelembe kell venni az akkumulátor szállítása miatti többletfogyasztást, az akkumulátor töltése-kisütése miatti veszteséget és az akku gyártása, majd "ártalmatlanítása" miatti szennyezést is.
    És ezért meg többletadót kellene fizettetni a hibrid tulajokkal."

    Ezt már régóta figyelembe veszik negatív adó (=adókedvezmény) formájában, mivel a legjobb hibridek teljes életciklusra vetített környezetterhelése 30-40%-al KISEBB mint a vele értelmesen összevethető nem-hibrideké. IQlight-ok kedvéért: a teljes életciklusban az akkumulátorokkal kapcsolatos minden környezetterhelés IS benne van!