• redfish
    #1
    Nem értem : azt, hogy a Vevő átvette a küldeményt, akár postai, akár futárszolgálatos kézbesítésnél is dokumentálni lehet!
    Csak aláírásra adják át a küldeményt!!!
    (Miért kellene akkor visszatéríteni a vételárat?!)

    Azt sem értem : ha lopott vagy hamis hitelkártyákkal vásárolnak Vevők, a megrendelt terméket mégis egy valós névre+címre rendelik meg. (Különben mi értelme lenne a csalásnak, ha nem kapja meg a cuccot?)
    Nem lehetne feljelenteni a csalót a neve +címe alapján???

    Mivel évek óta több webáruházat üzemeltetek, ezek a fenti "csalások" számomra nem tűnnek valósnak, egyszerűen gyakorlatilag nem lehet megcsinálni, ilyeneket csak olyan talál ki, akinek halvány fogalma sincs az online kereskedelem működéséről illetve a bankszámlákról!

    Nálunk sokezer Vevő vásárolt már, mégsem volt egyetlen fent említett esetünk sem!!! (Olyan mondjuk előfordul, hogy némelyek szórakozásból megrendelnek ezt+azt, aztán nem veszik át, ilyenkor a szállítási költséget mi bukjuk. De ez a maximum!)