• Komolytalan
    #29
    Én régebben belülről néztem a dolgot, de a neten lévő reklámok azok tényleg nagyrészt pénzkidobás jellegűek. 1-1 nagy kampánynak van értelme, pl a Vatera-Vera kampány az megéri az árát. Nade ehhez az kell, hogy olyan kreatív legyen, hogy még a totalcar is cikket ír róla. Az összes többinél igen gyászos eredményeket lehet mérni. Konkrétan százalékos CT az nincs, max ha átbaszós a reklám, vagyis pl a bezárás gomb linkel, vagy alámászik az egérnek, vagy kilépésre feldobódik, meg hasonlók. Az ezrelékben mért CT nagy része pedig mellékattintás, vagyis úgy becsukja az oldalt, hogy le se töltődik a teljes tartalma. Az alacsony CT-re azt mondják, hogy "de látta a hirdetést, nem kell arra rákattintani". Hát ja, valószínűleg elolvasom a szövegét, és beírom google-ba - hihető. A CT-k missclick arányáról meg szemérmesen hallgatnak, mintha nem is volna mérhető.