#19
Az a helyzet, hogy taktika vonatkozhat arra is, hogy egyedül hogyan mozogsz, de amire így általában gondolunk az a csapatos taktikára vonatkozik leginkább. A CoD -ban a csapatos taktika kimerül pár dologban, míg Battlefield-ben a nagy pálya, squadrendszer, kasztok, járművek, commander és még jópár dolog sokkal több lehetőséget biztosít. Ebben dronkZero-val értek egyet.
A CoD -ban több játékmód és beállítási lehetőség is van, talán a sikere főként ennek köszönhető. Lehet DM-et játszani simán, és lehet CTF -et játszani akár hardcore módban, vagy HQ -t szintén hc-ben, taktikázni csapatban ebben is lehet bizonyos esetekben, publikon elég ritkán de azért ott is lehet egymásra odafigyelni. Ami miatt már én se szeretem, az a túl gyors játékmenet, túl egyszerű célzás, és leginkább az, hogy nagyon gyakran ilyen fragvadászok játszanak, akik arra teszik fel az életüket hogy prok legyenek, odarántásasl headshotokat adjanak.
Néhány dolog nem lenne benne, lehet hogy imádnám a multiját.
Ez a videó jól példázza, hogy miért hagytam abba főképpen; link
Mondjuk nagyban hozzájárul az is, hogy akárhányszor felmentem, állandóan anyáznak, csítereznek, és ki tudja jobban szidni a másikat verseny.
Battlefield 2-ben ha realisztikusabb lenne a sebzésrendszer, és nem lennének rankedesek a szerverek többségben, jóval többen játszanának vele szerintem. Mikor visszaraktam, és úgy 40-jére is lelőttek úgy, hogy már egy fél tárat belelőttem valakibe, az meg rámfordult és meghaltam, ráadásul squadokba se lépett be szinte senki, nekem eléggé elment a kedvem a játéktól. Pedig nem vagyok rossz célzó, CoD -ban volt, hogy 30 fős HQ szerveren folyamatosan elsők között voltam.
A vérpistik miatt én másfél éve gyakorlatilag leszoktam a publikos multizásról, Hamachin szervezünk mindig játékokat, ahgy tetük GRAW 2-nél, RSVeags 2-nél, meg jóideje Arma-ban (persze közben gyakran játszunk mással is, főleg coopban, így SWAT4-el, L4D -el, és még pár játékkal).