• Drawain
    #7
    Ez egyszerűen baromság amit írtál...

    A natív kód itt azt jelenti, hogy más programozási nyelveken (pl. C vagy Python) írt programmodulokat itt előre befordítjuk, így csatoljuk az oldalhoz (a JavaScripttel ellentétben, ahol a böngésző interpretere a forráskódot valós időben értelmezi). Ezzel nyilván gyorsabb működés érhető el, de ettől még nem fog szebben vagy jobban megjelenni egy oldal a különböző böngészőkben, hanem épp ellenkezőleg, sok inkompatibilitási probléma forrása lehet.

    A W3C-t se keverjük ide lehetőleg, nincsen szabványuk a böngészőben futtatható natív kódra.

    Egyébként ezek csak kísérletezések a Google részéről (bár ha nagyon belehúznak persze lenyomják a webfejlesztők torkán őket), de amiket be akarnak vezetni, az O3D-t, a natív kódot, vagy a többszálú JavaScriptet, ez mind olyan funkció ami nem véletlen maradt ki ez utóbbi nyelvből. A canvas későbbi HTML implementációkban már támogatja a 3d-t, miért nem azt támogatják. A natív kód szépen fog futni chrome-ból, de kizárt, hogy más böngészők átvegyék mivel ellenkezik a web hagyományaival - a JavaScript forrása nyílt a HTML és a CSS kódhoz hasonlóan. A többszálú programozás menedzselése és debuggolása pedig szinte kivitelezhetetlen, vagy horrorszerű a webfejlesztők számára. Ez a nyelv egyszerűen nem erre lett kitalálva.