Komolytalan#70
A 0.05 pontosság azért fontos, mert egy alakzatot végtelen sokszor lehet effektelni. Effektek kb ugyanazok mint photoshopban, a különböző színezésektől kezdve (alpha is sima szín csatorna, használják is bőszen), alakra vonatkozó effektek (rotation, size, sketch), meg vannak árnyék, glow, meg mittomén - vagy 100 féle. Ebből egy alakzaton elég sok lehet, 255 biztos, de lehet 32767 a korlát. És akkor 1 alakzatról beszéltünk, amik ugye átfedik egymást részlegesen, lehetnek egymás maszkjai, vagy éppen egy video maszkjai. Videokról jut eszembe, hogy ugyanezeket az effekteket videon is tudnia kell a playernek, ha a jelenlegivel kompatibilis akar maradni.
Nem az a cél, hogy egy olyan playert írj, ami egy piros kört k.rva gyorsan ki tud rajzolni, hanem ami kompatibilis a jelenlegivel, vagyis mindent amit meg lehet csinálni flashben ki tudjon rajzolni. Ráadásul a pontosság is maradjon ugyanaz, mert alakzatok ütközését nem árt ha ugyanúgy számolja mondjuk almás gépen meg PCn, mivel ha 1 multiplayer játék erre alapoz akkor nem vicces ha A oldalon visszapattan a golyó, B oldalon meg nem.
Ha ez nem megy - márpedig az Adobenak nem megy, de te is próbálkozhatsz, az swf formátuma nyílt - akkor jön az a rész, amiről lejjebb írtam. Részleges megoldások, ezt-azt belerakjuk, de kicserélni nem fogják a teljes flasht csak azért hogy directx is képes legyen renderelni.