• nkmedve
    #90
    "OpenCL/CUDA jelenleg a Vertex, és Pixel Shader teljesítményt használja GPGPU-ra"

    Rég nincs Vertex és Pixel Shader, az egyesitett shader-arhitektúra bevezetése óta, de igen egyetértek ezt használja. A compute shadert lehet majd használni mesterséges intelligenciára, fizikára, stb. Itt mintha úgy olvastam, hogy

    "megfelelő driverek esetén a D3D11 lesz egyenlő funkciónalitásában az OpenGL-el." Úgy mondanám, hogy D3D11 lesz egyenlő OpenGL+OpenCL-el, hogy világosabb legyen. Ez mondjuk nem tudom mennyire lesz igaz, mintha úgy rémlik, hogy a tesszellátor nem lesz elérhető OpenGL alatt, de javitsatok ki ha tévedek.
    Persze még mindig ott lesz az, hogy DX alá jelentősen könnyebb lesz fejleszteni, tehát nem várható, hogy az OpenGL jobban elterjedjen.

    #87: "nem volt olyan hülyeség hogy egyenlőség jel volt kitéve a kettő közé, az volt kitéve hogy VAGY openCL , VAGY dx11, egyszerre nem megy a kettő, mivel az OpenCL az OGL "monster" bővitményeként jutHAT szerephez."

    Mért ne használhatnák együtt őket DX11-et OpenCL-el? Tudtommal tökéletesen meg fognak férni egymás mellett. Nem hiába támogatja az AMD annyira az OpenCL-t. A kettővel együtt a maximumot ki lehet majd hozni a GPU-ból és a CPU-ból.

    #84: "végre valaki aki nem egy effektkirály dolgot vár a dx11-től.. az a tesszelláció fincsi dolog lesz, aki nem tudja mi az keressen rá nyugodtan"

    Érdekes, hogy ezt mondod, mert pont a tesszelláció lesz az ami az "effektkirály" dolog lesz az új DX-ben, a többi inkább fejlesztői szempontból lesz hasznos, vagy a teljesitmény javitását célozza. Persze biztos lesznek még benne egyébb effektusok, de a tesszellátor lesz az ami rengeteget javithat a játékok ralizmusán, minimális teljesitménykiesés mellett.