• promail
    #7
    Pedig, sztem ha logolnák csak, hogy egy Cod4-ben (csak egy példa) war közben a playerek merre mennek, hova néznek közben, hova dobják a gránátot, etc., akkor sokkal jobb botokat lehetne létre hozni, akár scripteléssel is. Utánozni kell az embert, ennyire egyszerű :))
    Hisz, ha értelmesen mozog, oda céloz ahova kell, akkor nem olyan érzés lesz ellene játszani, mint mikor az ember egy AIM-ossal találja szembe magát. Lehet ellene játszani, akár sikeresen is, de elég idegölő tud lenni és a játék élményét is rombolja.
    Nem vagyok játék programozó, de a lehetőségek szerintem adottak. Több millió online meccset lehetne kiértékeltetni, akár sima statisztikai modelleket mögé tolni.
    A jelenlegi scripteléses módszer már idejét múlt egy picit. Amíg az ember nem találkozik ugyan azzal a helyzettel addig még néha jó is tud lenni, de ha meghal egyszer az ember és neki indul újra az adott szakasznak és jééé ez már megint ott van, ez már megint ugyan azt csinálja, akkor az már gáz.