• Möci
    #3
    "Egyes elméletek szerint a jelenlegi trend iránya"...
    Ki mondta, hogy bárkinek is kockafejűvé kell válnia?! Nem kötelező semmiféle közösségi portált használni! Ha megnézhetnénk egy statisztikát, akkor szerintem pillanatok alatt kiderülne, hogy ezen portálokat használók elsősorban a fiatalok -mert még keresik az utat, mert ismerkednek, mert meg akarják mutatni magukat kifelé a világnak és nem utolsó sorban, mert van idejük-.
    Aki munkára használja a netet azok általában valamivel idősebbek (megjegyzem nem is nagyon jut idejük saját kedvük szerint ezeket a portálokat használni).

    A trendekről meg annyit, hogy azok mi vagyunk. Én negyvenöt évesen más "trend vagyok" (trendhez tartozom), mint egy iskoláskorú, akihez szintén tartozik egy trend, babajagához (kis b-vel) szintén más trend tartozik (bocs babajaga ez most nem kóstolgatás volt).
    A trend esetünkben egyenlő egy felhasználói csoporttal, ami egyenlő egy fogyasztói csoporttal, ami mindíg egyenlő egy PR célponttal. Tehát trend egyenlő PR célpont.
    Ez azért érdekes, mert a fiatalabb korosztálynak könnyebb eladni bármit, ami csillogóbb, ami divatosabb, ami trendibb (nagy mennyiségben gyártott, akár jó minőségű tömegcikk -olcsó előállítási költséggel, viszont nagy haszonnal-), hiszen gondoskodniuk még nem nagyon kell senkiről (jóesetben), általában eltartottak, valamint csurran cseppen (gondolok itt: szülők, nagyszülők, nagybácsi és néni, stb.)
    Az idősebbek azok egyre inkább a munkájukhoz kapcsolódó dolgokat veszik, ami általában specifikus, tehát nem tömegtermék (vagy legalábbis kevésbé tömegtermék). Ezért ezek drágább termékek.
    "az internet legnagyobb előnyét: a sokoldalúságot, a szabadságot és a kreativitást" szerintem nem fenyegeti veszély, egészen addig, amíg van internet.